Kontakt os

70 11 33 10

washroom-services-banner-denmark

Hygiejnemæssige udfordringer i detailsektoren

Vi har i over 100 år hjulpet vores kunder med at skabe et indbydende og hygiejnisk miljø for både ansatte og kunder i detailhandelen.

Vi ved, at god hygiejne er afgørende for at skabe en behagelig shoppingoplevelse.

Det er yderst vigtigt for rentabiliteten, at kunderne vender tilbage. 

Rene og hygiejniske faciliteter er afgørende for kundens beslutning om at vende tilbage. 

Den potentielle effekt af dårlig hygiejne

  • Kunderne går over til konkurrenter med bedre hygiejneforhold eller handler online.
  • Kunderne bliver i kortere tid og bruger færre penge.
  • Folk skubbes væk i de travle perioder, fordi faciliteterne ikke kan klare presset.
  • Nogle besøgende stødes væk, hvis de ikke får opfyldt deres behov (f.eks. forældre med babyer), især fordi en tur i indkøbscentret skal være en hyggelige oplevelse.
  • Det giver et dårligt indtryk af dit brand.
  • Kunderne vender ikke tilbage på grund af den dårlige oplevelse.
Hygiene Challenges in the Retail Sector

Det er økonomisk fornuftigt at forbedre hygiejnen:

  • En bedre shoppingoplevelse gør, at kunderne bliver længere og bruger flere penge.
  • Et mere positivt image giver flere nye kunder, og de eksisterende kunder vender tilbage.
  • Et godt omdømme giver gode anbefalinger og nye kunder. 
  • At stille faciliteter til rådighed for særlige grupper (babyer, ældre mennesker osv. ) giver et bedre omdømme og flere gengangere.
  • At sørge for de ansattes trivsel giver højere service og større tilfredshed. 
Detailhandel

Hurtig Forespørgsel

Hvis du har et spørgsmål , eller for mere information om vores ydelser , udfylde hurtig formularen nedenfor

Alle felter påkræves

Tak , vil vi kontakte dig snarest.